V E E L G E S T E L D E   V R A G E N

Vragen over NoaNora:

Waar staat NoaNora voor?

Samen met o.a. een stylist werken we aan een goede mix van 'stoer & modieus' maar vooral ook van 'draagbaar & comfortabel'. Ons doel is om iedereen elke week blij te verassen met een nieuwe collectie.

 

Wanneer komt de nieuwe collectie?

NoaNora heeft wekelijks nieuwe items online staan waardoor de collectie continu in beweging is.
 

Ik wil graag werken bij NoaNora. Zijn er vacatures?
Kijk op onze vacaturepagina om openstaande vacatures te bekijken.


Vragen over het bestelproces:

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle op de website genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja, dat kun je aangeven tijdens het bestelproces. Vul het gewenste afleveraders in bij 'ander afleveradres'.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Orders kunnen o.a. via iDeal, Paypal of CreditCard betaald worden. Voor meer informatie zie deze pagina.

Wat zijn de levertijden van NoaNora artikelen?
We streven ernaar bestellingen na ontvangst van betaling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Artikelen worden met PostNL pakketpost of als brievenbuspakketje verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verpak- en verzendkosten rekenen we €4,95 binnen Nederland voor bestellingen onder de €75,-. 
Voor verzending naar België rekenen we €5,95 voor bestellingen onder de €100,-. 
Wil je je pakketje naar een ander land laten verzenden? Neem dan contact op met onze klantenservice via: klantenservice@noanora.nl


Geeft NoaNora garantie?
De wettelijke garantie is van toepassing, waarbij een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van kan verwachten. Oftewel, als je kleren bestelt bij NoaNora mag je verwachten dat deze onbeschadigd en niet gedragen zijn. Kleuren kunnen altijd iets afwijken van de kleur op de foto, maar de kleren en pasvorm moeten zoveel mogelijk overeenkomen met wat je op de productfoto's ziet.

Waar kan ik met klachten terecht?
Je kunt voor vragen of klachten over een product of dienstverlening van NoaNora contact opnemen via info@noanora.nl. Wij handelen de klacht binnen 7 dagen zo goed mogelijk af.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld (zie Privacy & Cookies)
© 2014 - 2017 NoaNora | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel